The Terrace is het strategiebureau voor communicatie en duurzaamheid
We inspireren en activeren onze klanten om betere, meer duurzame keuzes te maken en begeleiden hen om deze te realiseren. Dit doen we door middel van duurzaamheidsstrategie en -verslaglegging, branding, communicatie en stakeholder management.
We waren op zoek naar een geloofwaardige sparringpartner om de teams te ondersteunen bij de implementatie van onze duurzaamheidsstrategie. The Terrace bleek dat type partner te zijn.Sander van der Laan, CEO Action
De down-to-earth aanpak, een persoonlijke klik en de ‘schild en zwaard’ methode maakte The Terrace de juiste partner voor onze management summit. Ze creëerden momentum tijdens de summit en inspireerden ons om duurzaamheid verder door te trekken dan we vooraf hadden voorzien. We kunnen The Terrace zeker aanbevelen voor een kickstart met duurzaamheid, of voor het aanjagen van een vastgelopen duurzaamheidstraject.Friso Horstmeier, CEO Plymovent
In The Terrace hebben we een deskundige sparringpartner gevonden voor de langetermijnstrategie en de dagelijkse uitdagingen op het gebied van integratie.Philip Malmberg, voormalig CEO Ecover/Method
The Terrace bracht ons in een positie dat we kleur moesten bekennen. Wat ben je wel en wat ben je niet?Gabrielle Boer, Brand Manager Dopper ’15-’16
The Terrace heeft het multi-stakeholder proces tijdens de Cradle to Cradle learning community geleid. Bedrijven hebben ontzettend veel van elkaar geleerd, juist omdat deze uit verschillende sectoren kwamen.Ireen de Nijs, programma adviseur RVO Nederland (eerder AgentschapNL)
Door de expertise van The Terrace konden we het Cleaner Planet Plan sneller, relevanter en geloofwaardiger naar de markt brengen.Robbert de Vreede, Vice President Foods & Digital Transformation Unilever Benelux
We werken al jaren met Marjolein Baghuis van The Terrace. De samenwerking met haar is heel positief. Ze is kritisch, daadkrachtig, gestructureerd en na een overleg met haar loop je altijd opgewekt weer weg. Ze ziet niet alleen wat er mist of beter moet, maar heeft ook ideeën hoe we dat kunnen aanpakken. En dat is in zo’n project onder tijdsdruk belangrijk.Anne-Wil Dijkstra, Choco Co-Captain Tony’s Chocolonely
We use cookies from third party services to offer you a better experience. Read about how we use cookies and how you can control them by clicking 'Privacy Preferences'.