DIENSTEN

Bij The Terrace inspireren en activeren we onze klanten om betere, meer duurzame keuzes te maken en begeleiden we hen om deze te realiseren. Dit doen we via onze diensten: MVO strategie en verslaglegging, branding, communicatie, MVO-verslaglegging en stakeholder management.

  • Duurzaamheidsstrategie / MVO strategie
  • Materialiteitsanalyse
  • Duurzaamheidsverslaggeving / MVO verslag
  • Innovatie voor een Circulaire Economie
  • MVO-workshops, coaching en trainingen 
Zie werk
The Terrace - branding
  • Merkstrategie
  • Vind je ‘Purpose’
  • Visuele identiteit / huisstijl
  • Branding workshops en trainingen
Zie werk
  • Communicatie strategie
  • MVO verslag
  • Campagnes – creatie en uitvoering
  • Communicatieworkshops en training
Zie werk
  • Stakeholder strategie
  • Stakeholder management
  • Stakeholder dialoog
  • Medewerkersbetrokkenheid
Zie werk

Wil je weten hoe wij te werk gaan? Ontdek het via de onderstaande vragen!

Hoe integreren we onze inspanningen op het gebied van MVO in onze merkpositionering?

We hebben een Brave Brand Positioning-model ontwikkeld die bedrijven een geïntegreerde methode biedt om hun purpose scherp te (her)definiëren. We beginnen met de vraag: “wat is het mooiste dat je met je merk kunt doen?” Vervolgens gebruiken we het model om de MVO-strategie en acties te vertalen naar merkcommunicatie.

Hoe kunnen we onze medewerkers betrekken bij het MVO-beleid?

Je wilt dat jouw werknemers de helden zijn van het MVO-beleid. Om dit succesvol te implementeren moeten zij de doelstellingen begrijpen. We helpen werknemers zich onderdeel te laten voelen van een team dat een positieve impact creëert.

Wat is de beste manier om over duurzaamheid te communiceren?

Wij vinden dat communicatie over duurzaamheid eerlijk, eenvoudig en positief moet zijn. Maar belangrijker nog, het moet binnenkomen bij je werknemers, klanten en andere partners. We werken met het framework “het goede – het slechte en het veelbelovende”!

We hebben aanzienlijk geïnvesteerd in duurzaamheid; hoe vertalen we dit naar klantwaarde? 

Klanten worden steeds vaker verliefd op merken die inspireren en je een goed gevoel geven. Het begint allemaal met het laten zien aan (potentiële) klanten waar je voor staat. Het geheime recept zit hem in de manier waarop je je belangrijkste drijfveren en resultaten communiceert.

Duurzaamheid wordt een hygiënefactor: hoe behouden we een leidende positie in een wereld met steeds meer concurrentie? 

Duurzaamheid is een reis en innovatie is essentieel om vooruit te blijven gaan. We hebben altijd in de voorhoede van transformatie gezeten en weten welke volgende stappen logisch zijn voor jouw bedrijf.

We krijgen graag feedback van stakeholders om onze strategieën te verbeteren; wie kan ons helpen? 

Wij spreken de taal van het bedrijfsleven, de overheid en non-profit organisaties. Daarnaast hebben we vele jaren ervaring met stakeholder overleg en -analyse.

Wat is jouw volgende stap naar meer positieve verandering?

We dagen je graag uit!
Bel ons op 020 – 337 42 71
of stuur een e-mail naar hello@theterrace.nl.

The strategy agency for positive change

WG Plein 153/156
1054 SC Amsterdam
020 – 337 42 71
info@theterrace.nl

Blijf in contact via social media:

Positive change in je inbox?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, workshops en vacatures

This post is also available in: enEnglish (Engels)