Verslaglegging voor een gezondere toekomst
A.S. Watson Benelux

Met winkelketens als Kruidvat en Trekpleister is A.S. Watson Benelux is de grootste health & beauty retailer van de Benelux. Hun ambitie is om gezondheid en ‘er goed uit zien’ makkelijk toegankelijk te maken voor iedereen.

Challenges

De klanten van A.S. Watson willen erop kunnen vertrouwen dat zij verantwoord omgaan met mens, dier en milieu. Om de strategie en de resultaten te delen wilde A.S. Watson Benelux een toegankelijk en overzichtelijk MVO-verslag over 2017.

Actions

The Terrace heeft A.S. Watson Benelux ondersteund met:

  • Een overzichtelijk pageplan;
  • Een op gezondheid gericht creatief concept;
  • Interne en externe interviews;
  • Copywriting;
  • En de transitie naar de GRI Standaard.

Results

Door samenwerking en een resultaatgerichte aanpak, kreeg A.S. Watson:

  • Een inspirerend, interactief MVO-verslag over 2017;
  • Twee simpele digitale one-page infographics (Nederlands en Frans) om medewerkers mee te nemen in de ambities van A.S. Watson;
  • Breder draagvlak voor de MVO-strategie;
  • Input om de MVO-strategie verder aan te scherpen;
  • Positieve reacties van binnen en buiten de organisatie.

This post is also available in: enEnglish (Engels)